<p>I dagens episode av "Suksess med annonsering" setter vi fokus på Performance Max, en kampanjeplattform fra Google kjent for sin kunstige intelligens og automatiserte optimalisering. Selv om denne kampanjetypen kan innskrenke noe av kontrollen over hvordan annonsene dine presenteres, er den kjent for å levere imponerende resultater.</p><p>Vi skal diskutere en rekke nye oppdateringer til Performance Max, blant annet muligheten til å ekskludere bestemte søketermer, inkludert konkurrerende merkevarer, fra din søk- og shoppinginventar. Oppdateringen tar hensyn til vanlige stavefeil og merkevaresøk på ulike språk, og gir deg muligheten til å dirigere søketrafikk til spesifikke landingssider på nettstedet ditt.</p><p>Vi går også gjennom de nyeste forbedringene til rapporterings- og innsiktsfunksjonene for konverteringer, kundetilfredshetsverdi, kostnad per konvertering og mer. En ny innsiktsrapport gir forslag til optimalisering og budsjettallokering, og vi ser på hvordan det integrerte verktøyet for videoredigering i Performance Max gjør det enklere å lage og arbeide med videoinnhold.</p><p>En annen stor oppdatering vi skal se på, er muligheten til å sette opp A/B-testing av Performance Max-kampanjer mot standard shoppingkampanjer, slik at du kan sammenligne hvilke som gir best resultater.</p><p>Sluttelig, vi deler tankene våre om hvordan Google har blitt dyktigere til å rulle ut nyttige oppdateringer som faktisk gir mening for brukerne. Så hvis du er klar for å holde deg oppdatert på de siste nyhetene fra Performance Max, er dette episoden du ikke vil gå glipp av!</p><p>---</p><p>Sliter du med å øke salget? Last ned vår gratis startpakke her: <a href="https://moenco.no/startpakke">https://moenco.no/startpakke</a></p><p>Bli med på Netthandelskonferansen: <a href="https://www.netthandelskonferansen.no/">https://www.netthandelskonferansen.no/</a></p>