<p>I denne episoden fremhever vi suksesshistorien til Guttelus.no, en nettbutikk for barneklær som har opplevd en imponerende vekst. Vi sjekker ut deres nettbutikk for å se hvordan den ser ut når de klarer å øke omsetningen med 26% på ett år og sikter mot en omsetning på 40 millioner i år.</p><p>Vi går i dybden på hva som gjør Guttelus.no så vellykket, fra deres brukervennlige nettside og drar frem ulike CRO elementer som bygger tillit og hjelper med konvertering. Episoden gir innsikt i hvordan man kan optimalisere en nettbutikk for både desktop og mobil og hvilke tillitsskapende elementer kan drive suksess.</p><p>Vi håper denne episoden inspirerer deg til å forbedre din egen nettbutikk og lære av Guttelus.no's gjennomførte tilnærming. </p><p>---<br>Sjekk ut din marketing score her: <a href="https://nettbutikk.scoreapp.com/">https://nettbutikk.scoreapp.com/</a></p><p>Få en e-post hver gang det kommer en ny episode: <a href="https://www.moenco.no/podcast">https://www.moenco.no/podcast</a></p>
<br><p>Skaff deg billetter til Netthandelskonferansen 18. September 2024!<br>på <a href="https://bit.ly/3VV5CiQ">www.netthandelskonferansen.no </a></p>