HJEM
/
SMA
/
Magika Natursalver: En gründerhistorie om å løse egne problemer og bygge millionbedrift
E.
247
:

Magika Natursalver: En gründerhistorie om å løse egne problemer og bygge millionbedrift

<p>I denne episoden møter vi gründeren bak Magika Natursalver, Silje Aanonsen. Dette er en suksesshistorie innen naturlig hudpleie som startet med et personlig behov for å hjelpe egne barn med eksem. Vi får høre den inspirerende reisen fra kjøkkenbenken i 2015 til en blomstrende nettbutikk med forventet omsetning på 1,5 millioner i 2024.</p><p>Vi diskuterer hvordan bedriften ble etablert, og den spontane oppstarten av nettbutikken som ble satt opp på bare fire timer. Gründeren deler åpent om utfordringer, strategiske valg som å unngå parfyme i produktene, og hvordan dette har bidratt til å skille seg ut i markedet.</p><p>Samtalen dekker spennende temaer som produktutvikling, der flaggskipet "Universal-salven" står sentralt, samt effektive markedsføringsstrategier på sosiale medier. </p><p>Silje deler verdifull innsikt i hvordan organisk innhold på Instagram og TikTok har drevet veksten, inkludert en viral TikTok-video som genererte over 200.000 kr i omsetning på bare noen dager. Vi får også høre om fremtidsplanene, inkludert ambisjoner om å ansette ektemannen og ekspandere til større markeder og messer.</p><p>Dette er en episode full av inspirasjon og praktiske tips for andre som drømmer om å starte egen nettbutikk basert på sin lidenskap.</p><p>Sjekk ut nettbutikken til Silje her: <a href="https://natursalver.no/">https://natursalver.no/</a></p><p>----<br>Bli med på vår Mastermind for små nettbutikker her: <a href="https://moenco.no/mastermind">https://moenco.no/mastermind</a><br>Sjekk din marketing score for å finne ut hvor bra nettbutikken din gjør det: <a href="https://nettbutikk.scoreapp.com/">https://nettbutikk.scoreapp.com/</a></p>
Vis transkripsjon
AbonnerSpotify, Apple eller Google
GRATIS ANALYSE

Får du ikke resultatene du ønsker deg?

Vi har laget en undersøkelse du svarer på noen på enkle JA/NEI spørsmål. Som igjen vil gi deg en skreddersydd analyse av nettbutikken din.

FÅ ANALYSEN