<p>I denne episoden av "Suksess med annonsering" tar vi deg med på en spennende reise inn i fremtidens annonseverden. Meta (tidligere kjent som Facebook) har nettopp bekreftet at kunstig intelligens vil spille en større rolle i annonsegenerering og optimalisering på deres plattform. Vi utforsker hvordan AI-teknologi vil kunne automatisere hele annonsekampanjer, fra annonsetyper til innhold, tekst, illustrasjoner, plasseringer og målgruppevalg. Vi deler våre tanker om denne utviklingen og hva den betyr for markedsførere.</p><p>I tillegg gir vi råd om hvordan du kan forberede deg på denne nye æraen i annonsering. Selv om det vil ta tid før man kan stole på AI til å representere merkevarene på en god måte, oppfordrer vi deg til å være nysgjerrig og eksperimentere med teknologien. Vi understreker viktigheten av en solid strategi, riktig budskap, gode produkter, og en god forståelse for hvordan annonsering fungerer, selv i en verden med økende AI-integrasjon</p><p>---</p><p>Sliter du med å øke salget? Last ned vår gratis startpakke her: <a href="https://moenco.no/startpakke">https://moenco.no/startpakke</a></p><p>Bli med på Netthandelskonferansen: <a href="https://www.netthandelskonferansen.no/">https://www.netthandelskonferansen.no/</a></p><p> </p>