<p>I denne episoden av Suksess med annonsering diskuterer vi hvordan Meta ble tvunget til å endre sin annonse praksis som følge av brudd på GDPR-reguleringer, og hvordan dette kan påvirke andre i bransjen. Vi vil også diskutere hvorvidt Meta burde ha vært klar over disse reguleringene, og se om det er andre tiltak som kan settes inn for å sikre at slike situasjoner ikke oppstår igjen. </p><p>Dette er jo veldig likt som det som skjedde med Apple i april 2021, så vi snakker om hvordan dette vil påvirke dine annonser fremover om Meta faktisk gjennomfører endringene som EU krever.</p><p>---</p><p>Sliter du med å øke salget? Last ned vår gratis startpakke her: <a href="https://moenco.no/startpakke">https://moenco.no/startpakke</a><br />Ønsker du at vi ser gjennom annonsene dine hver uke? <a href="http://moenco.no/klubb" target="_blank">Bli med på Annonseklubben her</a>.</p>