HJEM
/
SMA
/
Store endringer i Meta Ads Manager - Dette må du vite
E.
251
:

Store endringer i Meta Ads Manager - Dette må du vite

<p>I denne episoden går jeg gjennom viktige endringer som kommer i Meta Ads Manager. Meta beveger seg mot en mer AI-drevet tilnærming hvor manuelle salgskampanjer fases ut til fordel for Advantage Plus-kampanjer. Vi ser på hvordan dette påvirker måten du oppretter og styrer kampanjer på, inkludert budsjett, målgrupper og plasseringer.</p><p>Jeg forklarer også navneendringen fra Advantage Plus Shopping til Advantage Plus Sales, introduksjonen av Advantage Plus Leads, og gjeninnføringen av Opportunity Score - et verktøy som måler hvor godt du utnytter potensialet i annonsekontoen din.</p><p>Selv om endringene kan virke store, vil du fortsatt kunne beholde kontrollen ved å gjøre manuelle justeringer etter kampanjeopprettelse.</p><p>------</p><p>Bli med på vår Mastermind for små nettbutikker her:<br><a href="https://www.netthandelsmastermind.no/">https://www.netthandelsmastermind.no/</a></p><p>Sjekk din marketing score for å finne ut hvor bra nettbutikken din gjør det:<br><a href="https://www.netthandelsmastermind.no/">https://nettbutikk.scoreapp.com/</a></p>
Vis transkripsjon
AbonnerSpotify, Apple eller Google
GRATIS ANALYSE

Får du ikke resultatene du ønsker deg?

Vi har laget en undersøkelse du svarer på noen på enkle JA/NEI spørsmål. Som igjen vil gi deg en skreddersydd analyse av nettbutikken din.

FÅ ANALYSEN